sluchawka Jabra 250v - problem z polaczeniem

Autor: spino <spi_at_igb.com.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 09:58:41 MET

witam, nie wiem gdzie mam napisac, lecz temat jest mi pilny dlatego skusilem
sie tu:

problem mam z konfiguracja sluchawki JABRA 250v do PC (a miala byc taka
"swietna")
Niebieski zabek widzi ja i nie ma problemu z "konfiguracja" sluchawki,

W sluchawce slysze dzwiek, ale w zaden sposob nie wychodzi glos z mikrofonu.
Testowalem na GGtelefon, Skype i nawet w Rejestratorze dzwiekow z Windy.

Konfiguracja jest "na oko" OK - wszystko skonfigurowane jak nalezy,
przedstawiciel JABRY na Polske powiedzial ze powinno dzialac, nawet dostalem
instrukcje jak skonfigurowac z WinXP SP2 - nie pomoglo (jak ktos chce w/w
instrukcje moge podeslac)
Acha, testowalem na trzech roznych blouetooth'ach i na dwoch sluchawkach na
3 komputerach

Pomozcie,
z gory dzieki,
pozdrawiam