Re: dvd na komputerze

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 23:42:16 MET

Użytkownik "Ramiel" <ramiel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dstk9p$jv7$1@news.onet.pl...
> witam gorąco
> filmy na dvd są u mnie złej jakości - nie wiem dlaczego
>
> kiedyś miałem creative dxr 3 i dvd były świetne a teraz mam taki śnieżek i
> niewyraźny obraz

Sprzętowe dekodowanie ma swoje zalety.

> mam kartę radek 9550 --- czy mam zainstalować jakiś soft żeby mi grało w
> porzo ? jakies kodeki ?

Jakiego playera używasz ?
1) Włącz/wyłącz dekodowanie sprzętowe w aktualnym playerze.
2) Jeśli nie pomoże to zmień player na inny (do celów testowych możesz użyć
trialowych wersji WinDVD, PowerDVD itp. Działają po 5min, ale do samego
testownia wystarczy) i też włącz/wyłącz sprzętowe dekodowanie.