Re: Panoramiczna matryca w laptopie

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 20:14:59 MET

Pedro44 wrote:
> Mam cholernie mieszane uczucia przyznam...

Odnośnie matrycy:
No ja się nie dziwie, też nie mogę zdzierżyć tego 16:10 - proporcji,
która wyczarowana jest jakby znikąd, zwłaszcza jeśli ktoś zajmuje się
projektowaniem stron WWW. Jeśli matryca XGA, to znaczy 1024x768 to dla
Ciebie zbyt mało wybierz matrycę SXGA+ o rozdzielczości 1400x1050 -
zachowasz tym samym proporcję 4:3, a zarazem zmieścisz więcej niż na
tradycyjnej panoramicznej WXGA.

Odnośnie procesora:
Polecam zostać przy Centrino, jakoś ta platforma lepiej się kojarzy i
sprawia wrażenie, że jej elementy są naprawdę dobrze zgrane.

--