Re: obraz bootowalnej partycji/dysku

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.usunto.wp.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 10:43:22 MET

Użytkownik "wojT" <bernaciak@vp.pl> napisał w wiadomości
news:5a62.00000002.43f143ff@newsgate.onet.pl...
> Witam wszystkich
> Mam pytanie: czym moge zrobic bootowalny! obraz partycji/dysku?
> Przed chwila probowalem robic cos z Nortonem 9, ale nie widze tam opcji
> obrazu bootowalnego. Moze to szczegol, ale wazny, obsluga plyt DVD.
> Dobrze by bylo gdyby program potrafil kompresowac.

Odpuść sobie produkty Smantec'a a zaintersuj się produktami firmy Paragon GMBH.
Za pomocą Paragon Drive Backup
http://www.ks-ekspert.pl/archiwum/200503/200503.asp zrobisz obraz partycji
startowej, obraz możesz podzielić na mniejsze pliki a potem wypalić je na
płytach.
Dodatkowo na płycie (patrz załaczony link) masz obraz boot'owalnego CD, za
pomocą którego zrobisz wszystko co będziesz chciał.
Był też w "tych Ekspertach" Paragon Easy CD-DVD Recoreder - nie pamietam w
którym.

--
pozdr
karol