Re: połączenie komputera z TV

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 09:42:09 MET

Dnia 2006-02-14 09:04:01, encja *qwerty* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Nie rotfl tylko prawda. Przyjrzyj się wyjściu S-Video u Radka. Jak podłączysz
> zwykły kabel S-Video do Rzadka nie zobaczysz obrazu. Musisz użyć kabla z zestawu
> od graficznej.

Sorry, jednak ROTFL...
Niektóre karty (u mnie aukrat GF) mają gniazdko wyprowadzające oba
sygnały (S-Video i Video) - potrzebna jest wówczas specjalna
przejściówka z dwoma końcówkami - dawana oczywiście razem z kartą.
Natomiast oba Radki, które mam w domu mają najzwyklejsze wyjście S-Video

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]