Re: połączenie komputera z TV

Autor: Robert B. <def102_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 20:27:14 MET

Dnia 14.02.2006, użytkownik *qwerty* napisał(a):

> Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket@sys.BezSpamu.pl> napisał w wiadomości

> Nie rotfl tylko prawda. Przyjrzyj się wyjściu S-Video u Radka. Jak podłączysz
> zwykły kabel S-Video do Rzadka nie zobaczysz obrazu. Musisz użyć kabla z zestawu
> od graficznej.

Żadna tam prawda (no chyba, że g.... prawda ;-).
Miałem już kilka kart ATI (m.in. 9200, 9600) i mimo, iż nie uyżywałem kabla
dostarczonego wraz z kartą (a wyjścia miały takie jak pokazane na cytowanej
przez ciebie w innym poście stronie), ale zwykłego S-Video nigdy nie było
problemów z obrazem na TV.
Kwestia tylko do jakiego wejścia w TV ten kabel podłączysz, podłącz do
S-Video (jeśli masz) lub do SCART - ale koniecznie takiego które to S-Video
obsługuje i tyle.
A kabel dostarczony wraz z kartą oprócz zwykłego połączenia S-Video ->
S-Video podaje też sygnał Composite z tych dodatkowych wewnętrznych pinów
"nietypowego wyjścia" na karcie.

--
Pozdrawiam,
Robert B.