Re: połączenie komputera z TV

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 09:14:30 MET

Hej !

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:dss2qf$q6i$1@news.wp.pl...
> Tak, ale w radosławach S-Video ma inny rozkład pinów, które dają ten
obraz.

Za przeproszeniem, piszesz głupoty.
Sam sobie lutowałem kabel s-video i rozkład pinów oraz wtyczka są
najzupełniej standardowe. Normalny mini-DIN 4 pinowy, taki jak
powinien być.
Dodatkowe piny są prawdopodobnie do wyjścia composite video
albo nawet nieużywane, ale co do tego to :
1. Jest przejściówka na composite.
2. Jeżeli TV ma wejście s-video, to bez sensu jest używać composite
bo obraz jest gorszy.

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry