Re: połączenie komputera z TV

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 20:23:08 MET

Dnia 2006-02-13 19:47:52, encja *qwerty* wymodziła przez port 119 co
następuje:

Nie mam pojęcia, po co 4. Na pewno to S-Video ?
Zwykły kabel S-Video - SCART załatwia sprawę.

Warunek - Twój TV musi obsługiwać sygnał S-Video (separowana chrominacja
i luminacja). Jeśli tego nie obsługuje, obraz będzie czarno- biały.

Można sobie z tym poradzić, ale najpierw spróbuj normalnie ;)

> A jaka grafa? Jak ati to zapomnij.

ROTFL

--
pozdro...