Re: Odswierzanie ekranu i plynnosc ruchu w filmach

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 23:51:16 MET

dnia Mon, 13 Feb 2006 22:27:20 +0100 Jarek JARO G. napisal(a):

> Czy
> istnieje mozliwosc uzyskania podobnego efektu (oczywiscie do filmow) na PC z
> wyzej ustawiona cz. odswiezania monitora stosujac jakis program , sterownik
> ?? Jak to wyglada od strony technicznej?

wydaje mi sie, ze nie jest to sprawa odswiezania, ale zastosowania
jakiegos algorytmu [procesor/oprogramowanie] ktory potrafi usrednic
roznice miedzy kolejnymi klatkami i odpowiedznio ja pokazac, co dla
widza wydaje sie plynnym przejsciem. to, ze elektrony beda lataly dwa razy
czesciej, nie spowoduje, ze beda wyswietlaly inny obraz.
moze podobny efekt mozna by uzyskac stosujac luminofor o dlugim czasie
poswiaty, ale to zamazaloby obraz ;)

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org