Re: 19" IIYAMA E485S-S

Autor: Dave <davido58_at_op.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 21:48:40 MET

> Co sądzące o tym monitorku i o tej marce ? Jeśli chodzi o warunki gwarancji
> to ta firma jest raczej bezkonkuręcyjna.
>
> http://www.iiyama.pl/pages/content.asp?
SID=&NAV=236&DOC=0&PAGE=0&PCAT=2&PROD=3920&SPCAREA=&CE=undefined
> cena montorka to: 1849 zł
>
> albo co innego możecie polecić w przedziale cenowym do 2000 zł ?
>
> Zamierzam go stosować do:
>
> CAD, divix, internet
>
> Więc zależy mi na dużej powierzchni (19'') szeroki kąt widzenia i czas
> reakcji.
> W nawiązaniu do jakości obrazu szary i czarny pozostawia wiele do życzenia na
filmach będziesz to widział.Jednakże soczystość pozostałych barw rewelka.Mój
egzemplarz powędrował do serwisu z usterką skakania obrazu.Serwis zachował się
kompetentnie i usterkę usunął.W ogólnym rozrachunku skłaniałbym się jednak
teraz ku produktom LG lub Eizo.