Re: połączenie komputera z TV

Autor: Tommy <tom100_at_konto.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 20:35:33 MET

> Nie mam pojęcia, po co 4. Na pewno to S-Video ?
> Zwykły kabel S-Video - SCART załatwia sprawę.

Dlaczego 4 :) bo właśnie taki kabel mam w ręce i myślałem że któryś z tych 4
po podłączeniu by działał :) (z drugiej strony kabla jest EURO) a na nowy
kabel musiał bym czekać do soboty bo na wtedy dopiero może sklep mi
sprowadzić (mam ferie i na tydzień jestem w małym miasteczku :)

> Warunek - Twój TV musi obsługiwać sygnał S-Video (separowana chrominacja
> i luminacja). Jeśli tego nie obsługuje, obraz będzie czarno- biały.

Zaraz poszukam instrukcji. Dodam może jeszcze że podłączam do tego
telewizora aparat cyfrowy poprzez złącza S-Video (video i jednen audio) i
działa więc zastanawiam się czy kupić kabel z Euro czy taki jakim łącze się
aparatem?

Pozdrawiam Tommy