Re: Belinea - dlaczego tylko 60Hz?

Autor: Misiek <_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 20:28:10 MET

Dnia Mon, 13 Feb 2006 20:05:38 +0100, Grzegorz Kuriata napisał(a):

> Ostatnio przesiadłem się na Windows XP i bardzo się zdziwiłem, gdy mój stary
> monitor Belinea, który pod Win98 pracował na 100Hz bez problemów, odmówił mi
> posłuszeństwa w "dziedzinie częstotliwości". Mogę ustawić tylko 60Hz i nic
> więcej. Nie pomaga wymiana sterowników karty graficznej (raczej ich
> aktualizacja - ATI Radeon 9550) oraz sterowników monitora. Właściwie nie
> wiem co już mam zrobić. Gdzie tkwi ograniczenie skoro na pewno nie w
> monitorze. Czyżby ATI nie obsługiwała prawidłowo starych monitorów - trochę
> bez sensu, ale tak to u mnie wygląda.
> [...]

Jeżeli jesteś pewien na 100% że poleci na 100Hz (a widzę że na takiej
częstotliwości pracowałeś) to zainstaluj sobie np. Omega Drivers oparte o
Catalisty. Są to lepsze sterowniki i masz w nich opcję wymuszania
częstotliwości odświerzania. Może w oryginalnych Catalistach też to jest,
nie wiem :p bo dsawno ich nie widziałem ;)

Pozdrawiam. Michał.