Belinea - dlaczego tylko 60Hz?

Autor: Grzegorz Kuriata <pelmel_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 20:05:38 MET

Ostatnio przesiadłem się na Windows XP i bardzo się zdziwiłem, gdy mój stary
monitor Belinea, który pod Win98 pracował na 100Hz bez problemów, odmówił mi
posłuszeństwa w "dziedzinie częstotliwości". Mogę ustawić tylko 60Hz i nic
więcej. Nie pomaga wymiana sterowników karty graficznej (raczej ich
aktualizacja - ATI Radeon 9550) oraz sterowników monitora. Właściwie nie
wiem co już mam zrobić. Gdzie tkwi ograniczenie skoro na pewno nie w
monitorze. Czyżby ATI nie obsługiwała prawidłowo starych monitorów - trochę
bez sensu, ale tak to u mnie wygląda.
Macie może jakieś pomysły bym mógł ruszyć z miejsca?

Grzesiek