Re: Pytanie o karty PCI Expres x16

Autor: Szatyn <Szatyn_at_earthlink.net>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 04:38:36 MET

> Chcesz wywalić górę forsy na dwie karty graficzne mogące pracować w
> tandemie i nie wiesz:
>
> 1) Co to daje...
> 2) ATI CrossFire - nVidia SLI: czy to jeden pies...
> 3) czy karty muszą byc identyczne, podobne, nie muszą mieć nic
> wspólnego...
>
> Oczywiście rozumiem, że nie każdy to specjalista i że każdy zadaje
> pytania.
> nie wymagam od niekogo wiedzy na każdy temat i nikt nie powinien stawiać
> nikomu takich wymagań, ale sądzę że jeżeli już planujesz taki zakup to
> [...]

No coz.. rozsiewasz spam nie odpowiadajac na pytania. Od tygodnia wertuje
wiadomosci (http://pclab.pl/) z roznymi skutkami... jakjeden artykul
przeczytam.. to znow drugi poddaje pod watpliwosc. A przeciez po to sa grupy
by z praktyki uzytkownikow najlepiej uzyskac sprawdzone wiadomosci.
Pozdrawiam,
Szatyn