Re: Pytanie o karty PCI Expres x16

Autor: Misiek <_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 03:22:09 MET

Dnia Mon, 13 Feb 2006 00:29:27 GMT, Szatyn napisał(a):

> Witam grupowiczow.
> Mam pytanie odnosnie kart graficznych. Otoz do swojej plyty chcialem
> zamontowac dwie karty. A ze to koszt troszke wysoki, to chcialem na pierwszy
> rzut kupic jedna a potem druga. Te karty beda pracowaly z plyta glowna
> P5N32-Sli Delux i jedynie co beda mialy wspolnego to z pewnoscia pamiec DDR3
> 256 MB i oczywiscie beda SLI PCI Expres x16. Pytanie.. czy mozna pomieszac
> i stworzyc duo kart ATI i nVidia. Czy raczej zastosowac ta sama firme i czy
> musza byc te same oznaczenia(np.GTX, OT,GT) w przypadku nVidi karty np
> [...]

Chcesz wywalić górę forsy na dwie karty graficzne mogące pracować w
tandemie i nie wiesz:

1) Co to daje...
2) ATI CrossFire - nVidia SLI: czy to jeden pies...
3) czy karty muszą byc identyczne, podobne, nie muszą mieć nic wspólnego...

Oczywiście rozumiem, że nie każdy to specjalista i że każdy zadaje pytania.
nie wymagam od niekogo wiedzy na każdy temat i nikt nie powinien stawiać
nikomu takich wymagań, ale sądzę że jeżeli już planujesz taki zakup to
powinieneś wiedzieć przede wszystkim dla czego chcesz kupić duet!
Wypadałoby najpierw poczytać na ten temat a dopiero potem rozwiewac
wątpliwości.

Wybacz stwierdzenie ale sprawiasz wrażenie snoba który kupuje dwie karty
graficzne bo kosztoje to kupę kasy i wszyscy mówią że to jest zajebista
sprawa. Mam nadzieję że się mylę i że po prostu zbytnio się pospieszyłeś z
decyzją o zakupie SLI/CF nie zapoznając się z tematem.

Pozdrawiam. Michał.