Re: T30 vs T40? Co brać?

Autor: Andrzej <andrzej_i_at_antyspamik.poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 22:39:52 MET

w.p. wrote:

> Brać poleasingowego T30 czy T40? Różnica w cenie nie jest aż tak duża.
> Jeszcze polecano mi Della D600/D800 ale jakoś wygląda za bardzo plastikowo
> jak dla mnie. Swoją drogą ostatnio troszkę badałem grunt - i przy okazji
> nieco się ubawiłem. Z jednej firmy przysłano mi np. zdjęcia notka IBMa tak
> jak chciałem - ale i ch jakość... Nawet nie chodzi o to że się czepiam -
> zdjęcia były robione z ręki przy słabym oświetleniu - efekt: wszystko
> rozmazane i ledwo widać kształty sprzętu. Jak miałbym coś takiego wysłać
> potencjalnemu klientowi to chyba bym wolał nic nie wysyłać....
> [...]

Zastanow sie dobrze po co ci laptop - mi spokojnie wystarczala matryca 12
cali, teraz mam t23 z 14 calami, imho - 17 jest tylko dla tych z 2
metrowymi rekami i do ogladania filmow i prezentacji dla klienta.

Bardzo ufam ludziom, ktorzy mowia, ze dobry sprzet jest dla szpanerow i ze
dobry sprzet kijowo wyglada. Kiedys pamietam taka sytuacje jak wybieralem
obudowe do kompa - przewiewna, dobre mocowania dla dyskow, a przyszla
dziewczyna i powiedziala, ze koniecznie chce czerwona, no coz...

Stary dylemat - uzywany mercedes czy nowe, "sportowe" punto

Andrzej