T30 vs T40? Co brać?

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 14:51:47 MET

Brać poleasingowego T30 czy T40? Różnica w cenie nie jest aż tak duża. Jeszcze
polecano mi Della D600/D800 ale jakoś wygląda za bardzo plastikowo jak dla mnie.
Swoją drogą ostatnio troszkę badałem grunt - i przy okazji nieco się ubawiłem. Z
jednej firmy przysłano mi np. zdjęcia notka IBMa tak jak chciałem - ale i ch
jakość... Nawet nie chodzi o to że się czepiam - zdjęcia były robione z ręki
przy słabym oświetleniu - efekt: wszystko rozmazane i ledwo widać kształty
sprzętu. Jak miałbym coś takiego wysłać potencjalnemu klientowi to chyba bym
wolał nic nie wysyłać....
Inna firma 0 tu akurat nieco na plus - jeden mi zachwalał IBMa, ale jak poszedł
to drugi pracownik zaczął nawijać i udawadniać że IBM to sprzęt dla szpanerów -
który ani nie jest ładny, ani przede wszystkim nowoczesny i wydajny - i ten
właśnie mi polecał Della. No bo fakt faktem że za cenę używanego T40 można mieć
nowego lapka w podobnej konfiguracji i 15 calami LCD...
No nic - dzień wyboru nadchodzi. Na chwilę obecną jednak optuję za T40
ewentualnie myślę też o solidnym barebone Shuttle + AMD 64 bit + 512/1024 MB +
wypasiony 17 calowy LCD Samsunga.
Ale jakoś mam słabość do laptopa - zawsze to coś bardziej osobistego niż
stacjonarny PCet którego można bardziej traktować jak element wyposażenia pokoju
- czyli właściwie, nie bójmy się tego słowa...MEBEL :)

Pozdrawiam tych co dziś nie pracują!

--
-Bardzo porządna dziewczyna.
-Trudno! Co robić...