Re: Zwiększenie pamięci RAM z 512 do 1 GB

Autor: Friend <nospam_at_friend.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 14:24:16 MET

> Czy warto zainwestować i zwiększyć pamięć z 512 do 1 GB ?

Dd dawna mam 1GB i swap wyłączony, tydzien temu padła mi jedna z kosci i
oddałem do serwisu, teraz pracuje na 512 i wydaje mi sie ze wszystko
muli, co chwile jakies odwołania do dysku (o grach nie wspomnę),
zamykanie systemu nie wiem dlaczego ale trwa 4x dłuzej.
Ogolnie 1GB to optimum i nie moge doczekac się powrotu kosci z
serwisu...