Zwiększenie pamięci RAM z 512 do 1 GB

Autor: Andrzej <andkas1_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 12:33:22 MET

Czy warto zainwestować i zwiększyć pamięć z 512 do 1 GB ?

Wiem, że odpowiedź brzmi, że zawsze warto zwiększyć pamięć,
ale czy to zdanie jest prawdziwe, jeśli nie używa się aż tak
pamięciożernych programów ?

ja działam na WinXP i na ogół odpalona jest jakaś przeglądarka,
jakiś excel, poczta ....
gdy uruchamiam menadżer zadań Windows to mam z reguły dostępne
ok. 70 MB RAM, a użycie pliku stron ok. 450 MB

Jak oceniać tą sytuacje ?
Jeszcze ujdzie ?
Co stanie się gdy zwiększę pamięc do 1 GB – plik wymiany nie będzie
używany ?

Gdy zachce mi się bawić Photoshopem, to ilośc wolnego RAM ustala
mi się 30 MB, a plik stron osiąga wartość 750 MB

Czy ta sytuacja jest tragiczna i wymaga już zwiększenia pamięci ?

Pytam, bo nie wiem czy warto wydawać kase, jeśli pamięć nie będzie
w ogóle wykorzystana.