Re: Samsung 770P

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 13:47:16 MET

W dniu Sat, 11 Feb 2006 15:54:32 +0100, osoba określana zwykle jako
DooMiniK pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Źle skonfigurowany monitor CRT.

Ja Cię bardzo proszę. Nie rozśmieszaj mnie bo mam zajady.

>Można i sobie do tapczanu wsadzić LCD :)
>Tak poważnie:
>- rozmawiamy tutaj o sytuacji kolegi a nie o tym, ile ma miejsca w serwerowni
>("LCDki są beznadziejne, bo pod wodą woda do nich może nalecieć")

Pytanie było ogólne dlaczego ludzie kupują LCD skoro CRT są takie
wspaniałe.

>- relacja cena/jakość nadal przemawia za CRT (całkiem przzywoity Samsung z rodziny
>79xDF/MB kosztuje nie więcej, niż 500zł (17`, gdzie ponad 16 jest użytkowe).
>LCD w miarę przyzwoity to już min. 1500zł

Wiesz jak fajnie wygląda taki "całkiem przyzwoity" CRT po dwu latach
ciąłej pracy z jednym programem?
Poza tym poza kryterium cena jakość być może jest dla niektórych jeszcze
warunek brzegowy w postaci minimalnej akceptowalnej jakości.
Chyba, że w mięsnym też kupujesz wyłącznie salceson bo relacja
cena/jakość przemawia na jego korzyść.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Do Borg Dream of Electric Sheep? ah, irrele-
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. vant.