Re: Reset = Power off ?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 13:34:59 MET

Użytkownik "Stoout" <stoout@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dsn96v$3bq$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "maX" <aver@interia.pl> napisał w wiadomości
>
> wydaje mi sie, ze działanie klawisza "reset" jest czysto sprzętowe, i
> windows
> czy dos niewiele mają do powiedzenia w ten ułamek sekundy.

Po to m.in. powstał standard ATX, aby można było w pewien sposób sterować
zasilaczem. Ale sprawdziłem, w Windows można przeprogramować działanie
klawisza "Power" i "Sleep", akurat z Resetem nic się nie zrobi. Chyba że
przycisk Reset ma podłączony do "Sleep" na płycie i w Windows ustawione że
jak przycisnie na obudowie Sleep to się wyłącza zamiast przejść w stan
wstrzymania..