Re: Samsung 770P

Autor: Jaronymous <jaronymous_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 09:51:05 MET

cbull <cbull@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Witam!
>
> W niedlugim czasie bede kupowal LCD'ka 17" i mam pytanie, czy pojawilo sie
> moze na rynku cos lepszego niz Samsung 770P.
> Zastosowania beda rozne - glownie pisanie tekstu (programowanie) i internet,
> ale rowniez gry i filmy (telewizja).
>
> Pozdrawiam,
> Tomasz

Od wczoraj jestem szczesliwym posiadaczem Fujitsu-Siemens P-19A. Wrazenie
rewelacja. Przesiadlem sie z 15' CRT LG. Nie ma porownania jesli chodzi o
ostrosc i kolory. LCD zaskoczyl mnie bardzo pozytywnie. Jesli chodzi o tekst,
net czy to LCD wyraznie jest lepszy. Jesli siedzisz dlugo przed kompem wybor
jest prosty. Sprawdzalem go tez w grach - Warcraft 3 na 1280x1024 wyglada
super, smuzenie prawie niezauwazalne. Czasami tylko widac pozostajace smugi
po efektach "wybuchowych". Ale to chyba wada samej gry bo po zalaczeniu Call
Of Duty wszystko jest ok. Jedyna gra ktora narazie slabiej sie sprawuje w LCD
to DSJ 3 :). No i kwestia filmow, tu moje LCD sprawuje sie gorzej. Ale na tym
mi nie zalezy bo mam wiwe hd238 :)
Polecam ten model monitora.