Re: Stara karta dziwiękowa "16-Bit Sound Board with FM Radio"(SF16-FMI)

Autor: BOSKI <stanislaw.baski_at_neostrada.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 09:50:54 MET

> Program IMHO nazywał się RADIOAKTIV.

Znam ludki ten program RAdioAktiv.Chodzi mi jednak o coś innego.We
menadzerze urządzeń jest zapytajnik koło FM Tuner,bo nie mam
sterów.Pytanie?!.Czy jak zainstaluje RadioAktiv będzie chodić bez sterów i
zniknie mi zapytajnik koło Fm Tuner czy po prostu muszę znaleźć je i
zainstalować.Do wiadomość: Windows wykrywa kartę Creativa i chodzi lecz nie
wykrywa tunera.
Pozdrawiam