Re: Soltek sl75 kav i R960Pro

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 09:17:13 MET

Użytkownik maX aver@interia.pl ...

> To że wkładałeś 2 razy o niczym jeszcze nie świadczy. Jeśli możesz
> (tzn. da się to zrobić tak żeby w sklepie przy zwrocie się nie poznali
> że coć kombinowałeś) odkręć 2 śrubki mocujące śledzia do karty i wtedy
> ją wstaw (bez śledzia). W ten sposób praktycznie na 100% wyeliminujesz
> możliowość nieprawidłowgo osadzenia karty w slocie

mówisz o tych *4* srubkach które sa przy wyjsciu na monitor oraz przy
wyjsciu DVI??? Jezeli tak to raczej bedzie widac ze był odkrecane - zawsze
jakies porysowania na nich zostana. Zreszta najpierw spróbuje podlaczyc
karte do komputeraz kolegi - zobaczmy.

> Winą może też być zbyt słaby zasilacz. Obniż tymczasowo zegar Athlona
> do minimum (mnożnik, magistrala), odłącz twarde dyski i wtedy spróbuj.

zasilacz to chieftec (chyba 360W) wiec nie sadze aby to był problem ale
spróbuje odlaczyc jeden albo dwa dyski. Zwlaszcza ze ta karta ma pasywne
chlodzenie, wiec jest jedno urzadzenie pobierajace prad mniej w porównaniu
z poprzednią kartą.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.
(Mądrość Wschodu)