Re: Soltek sl75 kav i R960Pro

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 00:55:21 MET

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:11022006.4DA3C7B6@budzik61.poznan.pl...
> Karte wkładałem dwa razy wiec zakładam
> ze to nie kwestia złego zamocowania w slocie AGP.

To że wkładałeś 2 razy o niczym jeszcze nie świadczy. Jeśli możesz (tzn. da
się to zrobić tak żeby w sklepie przy zwrocie się nie poznali że coć
kombinowałeś) odkręć 2 śrubki mocujące śledzia do karty i wtedy ją wstaw
(bez śledzia). W ten sposób praktycznie na 100% wyeliminujesz możliowość
nieprawidłowgo osadzenia karty w slocie
Winą może też być zbyt słaby zasilacz. Obniż tymczasowo zegar Athlona do
minimum (mnożnik, magistrala), odłącz twarde dyski i wtedy spróbuj.