Re: odklejenie naklejki z licencją - czym?

Autor: mick1 <mick_at_goooo2.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 09:10:40 MET

> Kupiłem XP z myszką, nie mam płyty głównej, na co sobie mam nakleić
> nalepkę ?

Skoro nie masz plyty glownej, to gdzie podlaczysz myszke?
Po co wogole Ci XP?
Chyba, ze kupiles sobie doswiadczenie (XP=eXPerience) w zabawie myszka.
Sa takie specjalne miejsca (o ile pamietam, w Polsce nie do konca
legalne) i chcesz sie pochwalisc przed kolegami.
Wtedy dobre miejsce na naklejke, to czolo, drzwi wejsciowe, albo jeszcze
gdzies.
Pzdr
Mick1