Re: odklejenie naklejki z licencją - czym?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 12:24:24 MET

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dsls3a$ol$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Kupiłem XP z myszką, nie mam płyty głównej, na co sobie mam
> nakleić nalepkę ?

System możesz sobie kupić z czymkolwiek, jakie to ma znaczenie? Czy jak
dostaniesz go pod choinkę, to naklejkę przykleisz na gwiazdce
betlejemskiej? ;-)

Ważny jest moment jego aktywacji. Zgodnie z informacjami z MS system
zostaje wówczas przypisany do płyty głównej. A nie do obudowy komputera.
Stąd moja uwaga....

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/