Re: Samsung 770P

Autor: fanto2 <fanto2_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 07:20:52 MET

Dnia Sun, 12 Feb 2006 00:32:56 +0100, Leszek K.
<leszek60.wytnij@neostrada.pl> napisał:

> Broń Boże nowy! Jakieś 2-3 letnie Sony za 300- 400 zet. To co w sklepach
> to autentycznie wyprzedaż badziewiastych zapasów. A bogaci frajerzy
> pozbywają się za grosze wypasionych monitorów coby postawić LCD.

co do 3-4letniego ctra to nie jest az tak dobry zakup.z czasem sct traci
parametry. lcd jest o niebo gorszy w wyswietlaniu zdjec kolorow,plynnych
przejsc kolorow.ja mam u siebie mikrowzorki :/ . po przesiadce z 700p od
razu zauwazylem co za g.. kupilem. ale oczy wazniejsze.lcd nie bola mnie
oczy.no i smuza... moze ktos tego nie widzi,nie zwraca uwagi ale ja tak.
a co do obecnych ctr to kolega ma racje ze jakosc sie pogorszyla. na
przykladzie 700p ktorego mialem.moj kolega kupil jego nastepce 720p.jedyne
co sie zgadza to kolory.1.obraz bardzo nieostry po bokach ekranu.ok 3-5cm
, efekt pompowania przy otwieraniu bialych okien spowodowany slabymi
ukladami zasilajacymi zastosowanymi w tym modelu...takze nowe ctry (nie
wszystkie) nie sa takie super. a lcd polecam laikom ktorzy nie zauwaza
roznicy miedzy lcd a ctr. ajesli chodzi o te wszystkie promoeniowania to i
ctr i lcd promieniuja.troche wiecej troche mniej. ale na pewno duzo mniej
od komorki, ja polecam lcd dla czubkow siedzacych godzinami przed
monitorem :) tak jak ja:)

fanto2/SM 173p+ / AMD64 3000+ Venice E6 @ 2500MHz pentagram 120cu / Asus
K8N4-E
2x512 Geil Dual 400MHz / SB Augigy2 ZS / Inspire T6060
AcBel 400W Active PFC / Ati Radeon Saphire x800 GTO2 @ x850 xt pe/ Minolta
Z10/