Karta graficzna z wejściem video...?

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 06:49:38 MET

Witam
Potrzebuje kupić kartę graficzną z VIVO.Jej wydaność nie musi być szokująca,
myślę ze coś na poziomie GF2Ti/GF4MX.Zastanawiałem się nad kartami
graficznymi z allegro.W sprzedaży są zarówno GF2, GF4MX, Ati 9000, 9200 i
inne.Cena jaką jestem w stanie zapłacić to gura 120zł ( z przesyłką ). Karta
ta ma służyć głównie do zgrywania fimów z VHS na DVD, oglądania filmów z
kompa na TV, do gierek równierz ( w tej kwestii akurat wypowiadać się nie
musicie bo wydajnośc i mozliwości kart graficznych to ja znam bardzo dobrze
;) ). Moje pytanie jest następujące. Jaką jakość będą miały filmy zgrane
przez kartę w tym przedziale cenowym? Czy ich jakość będzie porównywalna z
tą co jest na kasecie VHS czy gorsza? Czy podczas zgrywania z analogowej
kasety obraz traci na jakości ( pixele itd. )? Czy różnica w jakości obrazu
będzie znaczna w zależności producenta karty, mam na myśli NVidię i Ati,
może któreś układy są lepsze od innych, jeśli tak to jakie. W końcu, co
byście polecali najlepiej do kwoty 120zł?. Kiedyś zgrywałem już kasety na
kompa poprzez Tuner TV Aver Media 98 ( czy coś takiego ) jakość była mniej
więcej zadowalająca ale mogła by być troszkę lepsza ( przedewszystkim
denerwujące były te piksele widoczne dopiero po zgraniu VHS na dysk ).
Wydaje mi się że nie powodowała tego kompresia filmu, gdyż jak już
wspomniełem (a może i nie ) jedna kaseta VHS na jedną płytę DVD, więc
miejsca sporo. Może za jakość końcową filmu odpowiada równierz
oprogramowanie?
Z góry dzięki za odpowiedzi
Pozdrawiam
Botanix