Re: Iplus a laptop - specjalne wymagania?

Autor: Marcin Stankiewicz <email_at_w.sigu.invalid>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 23:24:45 MET

Dnia Sat, 11 Feb 2006 22:41:09 +0100, Markus Sprungk na pl.comp.pecet
napisał(a):

> Witajcie!
>
> Mam takie małe pytanie. Czy ktoś się może orientuje co do usługi Iplus w
> sieci Plus GSM? Słyszałem, że są jakieś problemy z kartami PCMCIA do kart
> SIM obsługujące transmisję GPRS/EDGE/UMTS

Z trzech modemów zadziałał jeden.

> Czy to prawda, że te karty działają tylko z laptopami wyposażonymi w
> procesory Intela czy to jakaś plotka? Zaglądałem na strony Plusa, ale tam
> nic nie piszą o jakiś obwarowaniach sprzętowych

W instrukcji jest to wyraźnie napisane. Ale niemniej z AMD w stacjonarnym
pececie zadziałał. ;-)

Inną sprawą jest oprogramowanie. To dedykowane do iPlusa jest okropne. Nie
dość, że zajmuje 2 x więcej pamięci niż powinno ( AFAIR ok. 50 MB ) to w
najmniej oczekiwanych momentach rozłącza połączenie.

Jeśli będzie to karta Sony'ego to ściągnij ze stron sony-ericcson ich
oryginalnego klienta - nie uzywaj iPlusowego badziewia. ;-)

"W polityce nic nie dzieje się bez przyczyny, ale często - bez skutku. John
Gunther."