Iplus a laptop - specjalne wymagania?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 22:41:09 MET

Witajcie!

Mam takie małe pytanie. Czy ktoś się może orientuje co do usługi Iplus w
sieci Plus GSM? Słyszałem, że są jakieś problemy z kartami PCMCIA do kart
SIM obsługujące transmisję GPRS/EDGE/UMTS

Czy to prawda, że te karty działają tylko z laptopami wyposażonymi w
procesory Intela czy to jakaś plotka? Zaglądałem na strony Plusa, ale tam
nic nie piszą o jakiś obwarowaniach sprzętowych

Mnie się wydaje, że to raczej plotka, ale może ktoś wie coś więcej na ten
temat

Dziękuję za wyrażenie opinii

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk