Re: Samsung 770P

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 22:55:45 MET

> Mój 1280x1024 100Hz wyciąga.

Ale masz 21', więc to na pewno nie był tani CRT, a głównie takie są
teraz dostępne.

> No i chyba mi tak zepsuł wzrok, że rozmyć
> nijak nie widzę. Naprawdę idzie teraz kupić za grosze CRT wysokiej
> klasy.

To nie jest już wysoka klasa, chyba że jakieś wyprzedawane zapasy.

> A to dzięki temu runowi na LCD. Co osobiście bardzo mnie cieszy.
> Chyba zmienię swój na 21' :)

Ja bym nie zmieniał na twoim miejscu - doczekałbym do jego końca i kupił
jakiś LCD/OLED/cokolwiek wtedy będzie - przynajmniej nie bez uważnego
przyjrzenia się temu co zamierzasz kupić. Ruch cenowy spowodowany jest
nie tylko przez obniżanie cen z powodu wyprzedawania zapasów, ale także
z powodu pogorszenia jakości produktów - przykładowo najlepsze kineskopy
już nie są produkowane.