Re: Zakup laptopa Dell C610??

Autor: kaszub <kaszi4_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 22:46:07 MET

sg4 napisał(a):
> witam
>
> chcialbym prosic szanownych grupowiczow o rade.
> mam mozliwosc kupienia laptopa:
> Dell C610
> pentium III 1GHz
> 256RAM
> ATI Radeon 16MB tvout (nie wiem dokladnie jaka to kosc)
> LAN 10/100
> modem
> 20GB HDD
> CD-ROM
> 1xCOM, 1xLPT, 1xUSB, IRDA
>
> cena ok. 1000zl
> laptop ma 4 lata - bateria podobno trzyma 1h
> [...]

Ja kupiłem nie dawno ibm t23 30hdd, 512,ramu,pentium 1.13M,
2*usb,bateria trzyma ok 2h, do zastosowan biurowych jest ok, xp tez
smiga jak talala, Photoshopa nie wiem, a filmy nowe cos mi lekko tną ale
może to przyczyna sterów jakis od grafiki lub kodeków (może ktoś wie co
zrobic zeby było ok), tylko cena ja dałem 1500zł wiec tu masz przewge
znaczna pozdrawiam