Re: Notebook -> karta wi-fi

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 14:49:09 MET

Dnia 2006-02-11 14:38:19, encja *Ireneusz* wymodziła przez port 119 co
następuje:

[...]

grrrr....

> tyle to tylko ad hoc na 11.g(ale teoretycznie bo praktycznie raczej
> transfery ponizej 40MB/s ~30MB/s generuje)

Mb/s, rozumiem ?

U mnie nawet nie tyle, bo włączone jest szyfrowanie. Nie mylmy
rzeczywistego transferu danych, z prędkością strumienia bitów
przekazywanego między antenami.

Nie powiem, jaki jest rzeczywisty transfer dużych plików, bo jak chcę
coś takiego zrobić, to się wpinam w LAN kablem. WLAN używam tylko do
netu.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]