Re: SATA a SATA2

Autor: Qbbeck <kelaibWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 15:28:26 MET

> Masz jeszcze 3 roziazanie kupic zwykly dysk IDE.
> Jesli myslisz ze  kupujac dysk SATA czy SATA2 przyspieszysz sobie kmputer to
> jestes w wielkim bledzie. Tak naprawde nie odczujesz róznicy chyba ze masz
> jakis stary dysk (polecam artykul z CHIP 01/2006, moge Ci zeskanowac ale po
> niedzieli dopiero).  Wic jesli posiadasz w miare nowy dysk nie zalecam
> wymiany, a jak  jest za maly to kup nagrwarkr DVD i wypalaj plyty.
> I nie wierz co mówia ludzie w sklepach !!!!!!!!!!!!! , polecam gzety i
> google.
> pozdrawiam
> [...]

Nie sugeruję się tym ,ze SATA jest szybszy. Po prostu mam dwa gniazda SATA, z
czego 1 jest wolne, antomiast IDE też mam 2, do jednego podpięta jest
nagrywarka CD, do drugiego nagrywarka DVD, do tego z CD będzie jeszcze
podpięty czytnik DVD, bo obecnie go pożyczyłem kumplowi. A co do wypalania
płyt, nie da rady, bo chcę np., zeby cała moja kolekcja muzyki była na HDD,
żeby była łatwo dostępna (ok. 50 GB). No i nie chcę odczepiać napędów
optycznych, gdyby ktoś się tego zaczął czepiać. CD jest do nagrywania CD, a
DVD do nagrywania DVD, a czytnik do czytania i tyle.

Pozdrawiam