Re: karta dzwiekowa stereo

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 15:29:53 MET

> A gdzie (internet) mozna wogole kupic taka karte
> (jakis wiekszy wybor niz jedna sztuka)?

A pogmeraj po sklepach internetowych.

Generalnie nie jest z tym najlepiej. Wiekszosc sklepow
ma na stanie Creative'a oraz cala sterte taniochy na
Realtekach, CMI, albo jeszcze gorzej - FM801.

Jesli nie masz obiekcji przed sprzetem uzywanym - Allegro
jest niezlym zrodlem mniej popularnego sprzetu.

> Patrzac na roznice w brzmieniu audigy (i chociazby
> glosnikow logitecha) z thx i bez thx - troche zalezy...

No dobra... Ja tylko zmierzam do tego, ze certyfikat
THX jest dosc specyficzny, i to ze Fortissimo 2 go nie
posiada nie oznacza automatycznie tego, ze Audigy 2
ma lepsza jakosc dzwieku. ;)

W zasadzie Audigy 2 oraz X-Fi sa (o ile wiem) jedynymi
kartami, ktore taki posiadaja. Czy to oznacza, ze daja
lepszy dzwiek od wszystkich innych? :>

pozdrawiam,
Vituniu.