Re: Wymiana napędu DVD dla notebooka Toshiba Satellite 1410-902

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 15:20:51 MET

Hej !

Użytkownik "Sailor" <sailor-at-aluzja.net> napisał w wiadomości
> Poza tym, chciałbym zakupić nowy model. Na Allegro napędy do laptopów
> z tego co zauważyłem są głównie używane.

Masz nikłe szanse kupienia nowego napędu innego niż DVD-RW.
Próbowałem kupić DVD do HP xe4100. W kilku dużych hurtowniach
stwierdzili, że od dłuższego czasu nie dostają innych napędów
slim niż DVD-RW. W końcu kupiłem w Vobisie taki napęd Sony
za jakieś 300zł bo nie miałem innej możliwości (faktura,
gwarancja itp).
Na Allegro możesz trafić sporo nowych napędów właśnie z wymiany
np. combo na DVD-RW - to co zostaje idzie na Allegro, bo robią
to firmy handlujące laptopami. Teoretycznie są używane...

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry