Re: Wymiana napędu DVD dla notebooka Toshiba Satellite 1410-902

Autor: Sailor <sailor-at-aluzja.net>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 15:09:16 MET

Ireneusz wrote:

> na Allegro pelno tego i podaja do jakich modeli ...

Na nieszczęście, do mojego laptopa nie ma. A przynajmniej nie ma
informacji o kompatybilności z moim modelem. Dlatego też postanowiłem
posiłkować się tą grupą, aby dowiedzieć się czego konkretnie szukać.
Może jakaś obeznana w temacie osoba odezwie się...

Zadałem kilka pytań "czy ten model będzie pasował..." kilku
sprzedającym napędy wyglądające na najbardziej kompatybilne wg mojej
intuicji (prawdopodobnie błędnej). Na razie nie otrzymałem odpowiedzi.

Poza tym, chciałbym zakupić nowy model. Na Allegro napędy do laptopów
z tego co zauważyłem są głównie używane.

Podtrzymuję resztę moich pytań.

--
Sailor