Re: karta dzwiekowa stereo

Autor: Pawel <nie_at_lubie.spamu.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 23:45:23 MET

On Wed, 08 Feb 2006 11:36:58 +0100, PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl>
wrote:

>Tak przy okazji - możesz napisać jak Ci się te głośniki sprawują? są z
>nimi jakieś problemy? Jakieś szczególne plusy/minusy? :)

Pomijajac ze fakt ze jest to drugi komplet (pierwszy mial cos ze
wzmacniaczem - prawa satelitka grala minimalnie glosniej), nie mam
zastrzezen. Jak na glosniki komputerowe graja wysmienicie (wszelakie
creativy sie chowaja) - moje ucho wyczuwa roznice dopiero przy
kolumnach nieco bardziej kosztownych (np tannoy m2).
Pozdr. Pawel