Re: Problem z płytą?

Autor: Sebastian Szachnowski <s_szachnowski_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 22:30:29 MET

KILu napisał(a):

> Napędy powinny się wysuwać (chyba, że płyta non stop puszcza sygnał resetu -
> zobacz, jak będzie po odłączeniu taśmy), powinno też działać wyłączanie
> (trzymasz power przez 4 sekundy).

Odłączałem już wszystkie guziki poza "power" i cały czas było to samo.
Wyłączania z guzika już nie spróbuję, bo nie chce mi się teraz rozbierać
komputera z którego teraz piszę, i wkładać ponownie do środka "nowych"
bebechów. Też myślałem o tym resecie, bo zachowanie komputera wygląda,
jakby cały czas ktoś trzymał wciśnięty reset właśnie.

No i ten całkowity brak sygnałów z beepera jest niepokojący.

Pozdrawiam
Sebastian