Re: alternatywa dla vivo

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 19:00:30 MET

> potrzebuje zgrac pewien material z vhs
> na dvd
pozycz od kogos:
- kamere dv z wejsciem video (zwykle s-video) - podlacz pod to vhs, zgraj na
kasetke dv, potem po firewire zrzuc na pc, przerob na mpeg2, wypal plyte
dvd. wiem wiem, sporo roboty, urzadzen itp, ale jakosc lepsza niz metodami
ponizej
-karte pci tunera i zgraj to np uzywajac vduba, sensowna rozdzialka ta
metoda to svcd czyli 480x576,
-karte ati z video in np all in wonder, jakosc lepsza niz tunery na pci,
sprzetowa kompresja do mpeg2, nie bedziesz sie juz musial bawic w kodowanie
ps. a jesli to material fabularny a nie video pamiatkowe to moze sciagnij
divx-a;]

pozdrawiam
kp