Re: alternatywa dla vivo

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 22:42:24 MET

Użytkownik "łukasz" <gol@op.pl> napisał w wiadomości
news:dsf9au$lcv$1@news.onet.pl...
> hej
> potrzebuje zgrac pewien material z vhs
> na dvd i pytam jak zrobic to najtaniej i najlepiej
> czy kupic uzywany tuner tv czy karte z vivo
> są moze inne tansze sposoby zgrania materialu

Wygodny ale nie najtanszy to zakup nagrywarki dvd (firmowy Panasonic
kosztuje 599zl - szkoda tylko ze produkuje sie go u naszych poludniowych
sasaiadow:) Podlaczasz do takiej stacjonarnej nagrywarki albo zwykla kamere
8 lub16, ale samo wideo zeby zgrac z vhs i nagrywasz na plytke DVD, potem
zgrany material obrabiasz juz bezposrednio z poziomu vob'a. troche to na
okolo, ale odpadaja ci zabawy w zgubione klatki, w ustawiania
rozdzielczosci, kodowanie itp. Sposob jest bardzo wygodny i szybki(kurde
tylko czemu jak mam tak duzo tych kaset do zgrania:))))

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".