Re: IBM, Asus, Toshiba -laptop!

Autor: Paweł Jurewicz <pjurewicz_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 09:47:13 MET

szymek <regedareknews@op.pl> napisał(a):

> Witam po 2-3 tygodniowym zbieraniu informacji na temat najlepszego dla mnie
> laptopa, wybrałem 3 modele
> IBM: IBM ThinkPad R51e ->
> http://www.pronotek.pl/eSklep/product_info.php?products_id=5948
>
> Asus: Asus :: A6R 15.4' A6R-B002 C-M 380 1.6/60/512/DVDRW ->
> http://www.kali.pl/shop/produkty/produkt.php?pIdP=619&pIdCat=0000078&pIdG=00000
> 16&screen=1024
>
> Toshiba: Toshiba Satellite L20-183 ->
> http://sklep.henwar.pl/index.php/mp/page/produkt?produkt_id=28289
>
> Sa w podobnym przedziale cenowym, Oto preferencje poddawane mi przez
> [...]

Chyba sie cos komus pojemylilo. Acer to tania chinszczyzna a Asus to b. dobra
marka. Pisze ten post wlasnie na Asusie. Dziala swietnie, ma piekny
wyswietlacz (rowniez do filmow) solidna obudowe. W jednym ze sklepow mi
powiedzieli (nie wiem, gdzie to sprawdzic), ze 1,7% Asusow sie psuje na
gwarancji a az 5% Toshib (tez pracowalem i moge z czystym sumieniem polecic).

Takze spokojnie kupuj Asusa, ale pomysl o lepszej karcie graficznej, jest
chcesz pracowac w autokadzie.

Aha! I polecam sklep SOFTON, maja zdecydowanie najlepsze ceny.

PJ