IBM, Asus, Toshiba -laptop!

Autor: szymek <regedareknews_at_op.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 16:21:15 MET

Witam po 2-3 tygodniowym zbieraniu informacji na temat najlepszego dla mnie
laptopa, wybrałem 3 modele
IBM: IBM ThinkPad R51e ->
http://www.pronotek.pl/eSklep/product_info.php?products_id=5948

Asus: Asus :: A6R 15.4' A6R-B002 C-M 380 1.6/60/512/DVDRW ->
http://www.kali.pl/shop/produkty/produkt.php?pIdP=619&pIdCat=0000078&pIdG=0000016&screen=1024

Toshiba: Toshiba Satellite L20-183 ->
http://sklep.henwar.pl/index.php/mp/page/produkt?produkt_id=28289

Sa w podobnym przedziale cenowym, Oto preferencje poddawane mi przez
roznych ludzi:
1. Kup dobra matryce 15,4 1200*800 jeżeli chcesz projektowac w AutoCadzie -
tylko Asus
2. Nie polecilbym ci nigdy Asusa, Acera - bierz IBM, ew Toshibe(podobno
jakos wykonania nie jest najlepsza.
3. Z laptopow do 3,5 tys polecam Asusy bo maja dobry stosunek jakosci do
ceny. - bogate wypozazenie.

Teraz pytanie.
Czy bardzo wazna bedzie ta matryca 15,4 jezeli tak to zdecyduje sie na
Asusa, kompa bede glownie uzywac w domu narazie, takze jezeli bede robil
projekty to pewnie bede podlaczal monitor albo telewizor.
Czy za ta cene warto brac IBM, hcialbym aby mi komp posluzyl conajmniej do
konca stodiow i nie bylo niespodzianek, moze za ta cene Asus niebedzie zly.
Ma duzo bogatsze wyposazenie.

NTG: co to znaczy :UWAGA: brak złącza Port Replikatora" z góry dzieki za
wszystkie podpowiedzi!