Re: 60Hz monitora i 85Hz windowsa...

Autor: Mancer <mancer.SorryUsunTo._at_o2.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 00:28:20 MET

"Jarosław Grabek" <jarek.grabek@gmail.com> wrote in message

> Jakieś sugestie? Co mógłbym jeszcze zmienić?
> Mogę zrobić ghosta, ale traktuję to jako ostateczność.

Dość typowe dla kart ATI.

Wydaje mi się iż zapomniałeś zmienić/odświeżyć maximum refresh
rate w zakładce monitor properites driverów ATI. Nawet jeśli
tam był ustawiony max np. na 100Hz, to czasem trzeba zmienić
na inny i z powrotem ustawić 100Hz aby zadziałało. Inaczej
ustawienia windowsowe są przycinane do ustawionych maksymalnych
możliwości monitora.

--
     Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl