60Hz monitora i 85Hz windowsa...

Autor: Jarosław Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 21:27:05 MET

No właśnie.. Głupia sprawa.
Dziś zmieniałem monitor, jednak w rezultacie wróciłem do mojego
poprzedniego.
Od razu okazało się, że mimo iż w windowsie jest ustawione 1280x1024 i
85Hz, to wyświetla 1280x1024 i 60Hz. Jak się o tym dowiedziałem, pewnie się
domyślacie. W menu monitora oczywiście wyświetla się 60Hz.

Przeistalowałem już sterowniki grafy (x550), dodałem stery monitora (choć
wcześniej dobrze pracował bez nich). Zmieniałem wszelkie mozliwe ustawienia
- bez rezultatu. Wygląda, jakby do monitora docierały wszystkie informacje
poza częstotliwością wyświetlania. Oczywiście kable podłączone właściwie.

Pewnie spore znaczenie ma fakt, że wcześniej podłączany był inny monitor,
instalowane jego profile. Ale to wszystko było odinstalowane.

Jakieś sugestie? Co mógłbym jeszcze zmienić?
Mogę zrobić ghosta, ale traktuję to jako ostateczność.

--
Jarek
www.grabek.pl - fotografie