Re: zaskakujace resety

Autor: Marek <marmaks_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 22:08:04 MET

Witam

> jeszcze przyszla mi do glowy jedna rzecz, czy zakurzenie wnetrza
> komputera moglo miec wplyw na to zjawisko? wczoraj przy okazji troche
> go "posprzatalem" w srodku, na razie jest spokoj, ale to nic nie
> znaczy bo srednio dzialo sie tak raz na dzien.
> niemniej te 4 zaznaczone sa wybrzuszone, czwarty ledwo wyczuwalnie

Jeżeli jest dość mocno zakurzony to może to mieć wpływ na stabilność
pracy kompa - kuzynka miała tal zakurzonego kompa że nie chciał
działać - po porządnym wyczyszczeniu chodzi jak nowy.

A kondesatory nie powinne być wybrzuszone co także jest często przyczyną
różnych dziwnych objawów dziwnego zachowywania się kompa.

--
Pozdrawiam Marek.