Re: zaskakujace resety

Autor: Kwik <kwikNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 17:35:34 MET

Radosław Sokół wrote:

> Dokładnie.

> Byłoby super, jakbyś gdzieś wystawił ich zdjęcie.
> Ale to źle wróży.

http://www.ts.jpg.pl/?228594,1817,34342
jeszcze przyszla mi do glowy jedna rzecz, czy zakurzenie wnetrza
komputera moglo miec wplyw na to zjawisko? wczoraj przy okazji troche go
"posprzatalem" w srodku, na razie jest spokoj, ale to nic nie znaczy bo
srednio dzialo sie tak raz na dzien.
niemniej te 4 zaznaczone sa wybrzuszone, czwarty ledwo wyczuwalnie

dzieki i pozdrawiam
Kwik

PS sory za jakosc zdjecia, dysponuje tylko komorka