Re: karta dzwiekowa stereo

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 18:09:33 MET

Vituniu w wiadomości <news:dscs8e$ea0$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> No nie nie nie... Nie proponuj wymiany Live! na cos co jest na
> ukladzie CMedii, bo bedzie to przyslowiowa zamiana siekierki na kijek.

No w zasadzie bezpośredniego porównania z Live!m nie miałem, ale jako takie
MuseLT całkiem ładnie grało...

> Jak juz to przesiadka na Crystala jakiegos albo ICEnsemble.
> I to markowego producenta. Hercules jak najbardziej moze byc ;)

Za to porównywałem bezpośrednio Live!a (tylko niestety nie pamiętam już,
jakiego, chyba 5.1) z Fortissimo 2 Herculesa (podpinane pod sprzęt audio
wysokiej w swoim gatunku klasy), i raczej nie ma porównania w ogóle -
creative nie są złe, ale to "masówka" dla graczy...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel