Re: karta dzwiekowa stereo

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 14:40:12 MET

In news:13uv3pvar5iz$.1law3ock5arf0$.dlg@40tude.net,
Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> typed:
> Pawel w wiadomości <news:odgju191f98ik1sbp0fp504dkdu3f8ticr@4ax.com>

> Którąś z kart herculesa:
> http://europe.hercules.com/index_products.php?t=2
> Od soundblastera live to nawet najtańszy model będzie lepszy (ten,
> który leży w mediamarktach).

No nie nie nie... Nie proponuj wymiany Live! na cos co jest na
ukladzie CMedii, bo bedzie to przyslowiowa zamiana siekierki na kijek.

Jak juz to przesiadka na Crystala jakiegos albo ICEnsemble.
I to markowego producenta. Hercules jak najbardziej moze byc ;)

> Nie wspominając o tym, że należą do tych
> wyjątków wśród kart dźwiękowych, które mają wzmacniane wyjście
> słuchawkowe - specjalnie dedykowane dla słuchawek.

A to sie przydaje.

Mam Terratec'a XFire 1024. Pod front podpiete sluchawki,
pod rear glosniki. Jak dla mnie uklad idealny. :)

Tylko kop w 4 litery dla programisty piszacego sterowniki
za umieszczenie ustawien karty w galezi Local_Machine...

Zdrooweczka,
Vituniu.